Support

Vanliga frågor

Du hittar fler frågor och svar på vår blogg.

Jag vill avboka eller har en fråga om eventet  

Vi kan tyvärr inte ta emot avbokningar eller svara på frågor om enskilda evenemang. Du måste kontakta arrangören. Har du inte kontaktuppgifter? Läs här http://blog.simplesignup.se/kontakta-arrangoren-avbokningar-eller-fragor/

Ni har debiterat mitt konto. Varför?

Förmodligen har du bokat något via oss. Om inte har någon stulit ditt kort och använd det på vår sajt. Men var lugn, vi har högsta säkerhetsstandard för kortbetalningar och du får alltid tillbaka pengarna om det inte är du som gjort köpet. Snälla maila oss datum då debiteringen skett, exakt belopp och mail och telefon där vi kan nå dig så ska vi ta reda på vad som hänt. Du får konfirmation på alla köp via mail och SMS så du kan också prova söka efter "Simple Signup" i din mailbox.

Vad är Simple Signup?

En tjänst som hjälper alla arrangörer att emot och anmälningar till event på ett snyggt och enkelt sätt. Du kan använda tjänsten för allt från företagsevent till privata fester, klassåterträffar och medlemsskap i klubbar.

Hur kan jag ta betalt av mina deltagare?  

Läs mer om betalalternativ för dig som tar betalt för ditt event. 

Vem kan använda tjänsten?

Alla som arrangerar något är välkomna att använda Simple Signup. Det är helt gratis att använda tjänsten om du inte tar betalt av dina deltagare. Våra kunder arrangerar bland annat kurser, föreläsningar, sporttävlingar, födelsdagsfester, klassåterträffar, vinprovningar, företagsevent, konserter, teaterpjäser, resor och mycket mer.

Facebook

Kontakta oss

För frågor angående evenemang ber vi dig kontakta arrangören.
Vi kan inte svara på frågor om enskilda evenemang.
Om du har en fråga om Simple Signup är du varmt välkommen att kontakta oss.

E-mail
info@simplesignup.se
Telefon
08-559 25 570
Adress
Simple Signup AB
Box 5323
102 47 Stockholm
Org. nummer
556757-5286