Anmälan till seminarium, forum och konferens
Ta emot anmälningar och bokningar på egen professionell anmälningssida. Alla på deltagare har betalat och fått kvitto med moms. Ingen fakturering. Inga fasta kostnader. Du är igång på 5 minuter.
Simple Signup är ett super-enkelt adminverktyg för dig som arrangerar seminarier, forum, mingel och konferenser. Vi har byggt tjänsten för att spara tid åt dig som arrangör. Du slipper hålla reda på anmälningar, fakturera, stämma av inbetalningar, skicka ut kvitton och hantera kontanter.
Vi har inga fasta avgifter, men vi tar ut en avgift per plats/person. Är ditt seminarium, forum, mingel eller konferens gratis för deltagarna är tjänsten helt gratis.
Fördelar för seminarier, forum, mingel och konferenser
- Professionell OSA, anmälnings och bokningssida.
- Färdig deltagarlista: skriv ut, exportera till Excel eller till ditt CRM system.
- Valfria frågor vid vid anmälan: t.ex. allergier finns med på deltagarlistan.
- Ta betalat direkt vid bokning, inget strul med fakturering.
- Dela deltagarlistor i realtid med dina medhjälpare och t.ex. konferensanläggningar.
- Deltagare kan betala med kort på plats (om du har dator och Internetuppkoppling).
- Inga fasta kostnader. Helt gratis om du bjuder in dina gäster.
Så här fungerar det...
1. Skapa en egen anmälningssida här
- Lägg upp olika bokningstyper: t.ex. förmiddag, em, kväll.
- Designa eget anmälningsformulär med den info du vill ha om deltagarna, t.ex. allergier.
- Nu får du en egen anmälningssida, som du kan länka till från din hemsida eller maila ut.
- Välj om sidan ska vara publik eller bara tillgänglig för dina deltagare.
2. Deltagare anmäler sig och betalar på Internet
- Deltagare fyller i anmälningsformuläret och betalar. Mer om betalningsalternativ.
- Deltagare får unikt bokningsnummer och kvitto med moms, samt bekräftelse via SMS.
- Försäljningsintäkten sätts in på ert konto. Se betalningsalternativ.
3. Du får en komplett deltagarlista
- Du kan hela tiden se hur många som har anmält sig, hur många platser som finns kvar och hur mycket pengar du fått in.
- Skriv ut deltagarlistor eller exportera till Excel eller till CRM system.
- All relevant information finns samlad i deltagarlistan och du vet att alla har betalat.
- Du kan givetvis göra manuella ändringar i listan om det skulle behövas.
Frågor?
Har du frågor eller feedback? Välkommen att kontakta oss. Vi svarar så fort vi kan.