Anmälan till seminarium, forum och konferens

Ta emot anmälningar och bokningar på egen professionell anmälningssida. Alla på deltagare har betalat och fått kvitto med moms. Ingen fakturering. Inga fasta kostnader. Du är igång på 5 minuter.

Simple Signup är ett super-enkelt adminverktyg för dig som arrangerar seminarier, forum, mingel och konferenser. Vi har byggt tjänsten för att spara tid åt dig som arrangör. Du slipper hålla reda på anmälningar, fakturera, stämma av inbetalningar, skicka ut kvitton och hantera kontanter.

Vi har inga fasta avgifter, men vi tar ut en avgift per plats/person. Är ditt seminarium, forum, mingel eller konferens gratis för deltagarna är tjänsten helt gratis.

Fördelar för seminarier, forum, mingel och konferenser

Så här fungerar det...

1. Skapa en egen anmälningssida här

2. Deltagare anmäler sig och betalar på Internet

3. Du får en komplett deltagarlista

Frågor?

Har du frågor eller feedback? Välkommen att kontakta oss. Vi svarar så fort vi kan.