Företagsskola - God service (genomförs digitalt)

Arrangör Stiftelsen Nyföretagarcenter Syd
Tid 2020-11-09 16:1518:00
Plats Digitalt
Företagsskola - God service
 

OBS! Företagsskolan genomförs digitalt pga nya rekommendationer från Folkhälsomyndigheten 2020-10-27. Har du anmält dig tidigare, kommer du få en anslutningslänk innan Företagsskolan.

Hur kan din organisation bli bättre på att leverera en god service?

För dig som driver ett företag där tjänster och service står i fokus!

Hur kan service management vara till nytta för alla oss som driver företag där tjänster och service är viktiga framgångsfaktorer?

Kraven får våra kunder ökar hela tiden och vi måste stå på tå för att hänga med. Man förutsätter att tjänster levereras i tid, till rätt plats och motsvara den kvalité och kostnad som man förväntar sig. Vidare behöver tjänster idag bidra till ett ökat värde och vara anpassa för kundens verksamhet. Vi kommer få ta del av fler olika kunskapsområden, så som ekonomi, organisation och ledarskap som alla är viktiga delar inom området service management. Thomas delger sina kunskaper kring ämnet och varva teori och diskussion på ett lättsamt och lärorikt sätt.

Tid: 16.30-18.00  - det digitala rummet är öppet från 16.15.
Var: Digitalt - länk skickas via mail innan Företagsskolan
Anmälan: Senast 4 november.

Om Thomas Önnevik:
Thomas Önnevik är civilekonom och har under många år arbetat med ledarskap, grupp- och organisationsutveckling inom den privata och offentliga sektorn samt inom svensk idrott.