Nå ut med ditt arbetsgivarvarumärke

Arrangör Handelshögskolan vid Umeå Universitet
Tid 2019-09-20 07:302019-09-25 19:00
Plats Lokal:Great Space (Kungsgatan 63 D) Mitt i centrala Umeå (Utopia-huset), Umeå

Eventet stängt för nya bokningar

Frukostföreläsning med Punkt PR:
20 september klockan 07.30 på Great Space i Umeå (Kungsgatan 63 D). Sista anmälningsdag 18 september.

Det räcker inte med hög lön och bra anställningsvillkor för att locka de främsta förmågorna. Dagens arbetstagare efterfrågar
också ett högre syfte och ett ledarskap med värderingar som är värda att ställa sig bakom. Men även om du har greppat det
och arbetar strategiskt med ditt arbetsgivarvarumärke är det inte mycket värt om inte fler får reda på det.

Olov Hjärtström Baudin, vd och strateg på Punkt PR, berättar för dig hur du kan göra för att:
• Med större precision nå ut med dina budskap till dina framtida medarbetare
• Skapa intresse hos media för att bli omskriven och omtalad
• Sprida budskap till fler och därmed förbättra dina nätverksmöjligheter

Om Olov Hjärtström Baudin
Före detta journalist med över 20 års redaktionell erfarenhet från bland annat Expressen, TV4, Folkbladet och Västerbottens-Kuriren.
Han har tidigare arbetat på Henson och Plakat och är diplomerad inom kriskommunikation vid Quadriga-universitetet i Berlin och
vid Westander i Stockholm. Han satt nyligen i juryn för Europas främsta PR-gala, SABRE Awards, och har med Punkt PR vunnit
Stora PR-priset, silver i SABRE Awards och guld i European Excellence Awards.